Geluri pentru par

am tot incercat la salon. Multe din ele sunt prostii in ciuda faptului ca sunt prezentate drept profesionale: unele incarca rau de tot parul, dau un aspect imbacsit, altele nu au aproape niciun efect – produsul iti aluneca printre degete.  Din gama folosita de mine la salon, Fudge, la categoria styling oferta producatorului nu a reusit sa ma incante (de fapt ei au numai crema/pasta demodelare) asa ca, la geluri de par, m-am orientat spre alti producatori:

 Tigi Bed Head Power Play Firm Finish Gel – for men   (gel cu fixare puternica TIGI Bed Head). 

iar mai nou, am descoperit Alfaparf S4U Froz’N Extreme Freezing Gel. Eu una, trebuie sa recunosc, nici nu auzisem de firma asta. Produsul mi-a fost adus la salon de un reprezentant zonal pentru a vedea cum „lucreaza” si am ramas placut impresionata: produsul este super – parul ramane in forma dorita fara a incarca. Nu tu par lipicios si cimentuit cum ramane de la alte produse.
Daca sotul/prietenul cauta un produs bun de styling recomandati-le aceste produse. Date despre preturi si site-uri de unde puteti sa le cumparati gasiti usor pe net.

Lasă un răspuns

