Ce balsam pentru par folosesc fetele (ultima parte)

Afla care este balsamul preferat pentru ingrijirea parului: 

(din comentariile participantelor la concursul „Castiga unbalsam profesional FUDGE„)

        Cel mai bun balsam de par mi se pare Nivea volum boost! Imi place ca e extrem de usor..tip spuma! 

Mirosul sau imi place la nebunie. Lasa un parextrem de fin si cu volum de la radacina dupa numai un minut de la aplicare! Sepoate aplica de la radacina.


       Cel mai eficient balsam folosit vreodata a fost si este cel dela Schauma cu Q10.Folosit impreuna cu samponul din aceasi gama lasa parulfoarte fin si usor de aranjat.

       Eu ador balsamul de la Syoss pentru volum. Imi lasa parul moalesi iubesc volumul parului meu.
      Un bun balsam mi se pare cel de la Syoss Color Protect pentru caimi lasa parul moale si matasos,stralucitor si parca culoarea rezista mai bine .

       Un balsam ce mi-a placut a fost cel de la Tony and Guy pentrupar lipsit de volum. Eu am firul de par subtire si dupa multe incercari(esuate) de a gasi un balsam potrivit pentru parul meu.. am zis sa incerc si dela TG. 

      Cel mai bun balsam folosit de mine este TRESemme ColourRevitalise, imi place datorita faptului ca imi protejeaza culoarea parului, ildescurca si il lasa foarte moale, iar mirosul este f placut.Pretul este decentin raport cu calitatea. Pentru vara imi place balsamul YES TO CARROTS, balsam ceeste destinat utilizarii zilnice.Mirosul este f placut si este delicat cu parulmeu.

      Cel mai bun balsam pentru par folosit de mine este cel de laElseve Re-Nutrition cu laptisor de matca. Imi place pentru ca, desi am parulmai uscat, il face matasos, lucios, arata mai sanatos parul dupa ce il folosescsi are un miros divin!

       Balsamul meu preferat este L’oreal Absolute Repair pentru cahidrateaza parul si il reface, dar nu este la fel de greu precum masca.

      Mi-a placut balsamul de la Avon gama Naturals😀 Miroasea frumossi imi facea parul mai moale:D
      Nu prea folosesc balsam de par, de regula imi iau sampon sibalsam 2 in 1, dar am folosit de la Avon si imi lasa parul matasos, deci potspune ca sunt multumita de el🙂

      Cel mai buun balsam folosit de mine a fost unul de la Dove.Recunosc ca nu am folosit balsamuri profesionale, insa asta m-a multumit pemine cel mai mult din punct de vedere al hidratarii. 

       Imi aduc aminte cu drag de Elseve Liss-Intense (cel portocaliu):mirosul exceptional care se pastra destul de mult timp, hidratare si putinluciu.

       Acum testez Garnier cu ulei de argan, pare ok dupa primafolosire dar inca nu pot sa ma pronunt definitiv.

      Cel mai eficient balsam pe care l-am folosit vreodata este celde la Schauma pentru volum,aparut recent..chiar isi face efectul …volum dublusi regenerare.

      Cel mai eficient balsam folosit de mine pana acum este cel de laGarnier Fructis, este foarte cremos si are un parfum fresh, in acelasi timp imidescurca parul foarte usor si ulterior parul meu se incurca mai greu, tinandcont de faptul ca asta este cel mai veridic motiv pentru care folosescbalsamul:)

      Eu folosesc momentan balsam de la Loreal impreuna cu samponulintensive repaire, sunt multumita de el.

      Cel mai bun balsam folosit de mine este Nivea FoamConditioner. Imi place mult pentru ca fiind spuma este foarte usor de aplicat sichiar isi face treaba. Si are si putin efect de volum.

       Ce mi-a placut cel mai mult la WELLA SP COLOR SAVE CONDITIONEReste ca nu se ingrasa parul prea rpd, acum nu stiu dc e din cauza mainii dibacea fetei care ma spala la cap dupa vopsire la salonul unde ma duc sau e el unprodus f bun, ideea e ca mi-a placut iar intr-un timp ma duceam cam la 2saptamani pt un tratament complet care includea si acest balsam pe langa multealtele.

      Balsamul meu preferat este cel la Elseve pentru parvopsit..chiar isi face efectul…culoarea se mentine mai mult si nu incarcaparul.

      Cel mai bun balsam folosit de mine este baslamul de par de laGarnier Fructis – Color Resist ! Contine ulei de struguri si fructele de acaicare hranesc parul si ii protejeaza intr-adevar culoarea !

     Cel mai bun balsam pe care l-am folosit eu, a fost de la Kallos.Am fost foarte multumita de el, nu era scump, imi lasa parul matasos si cu unmiros placut.

       Cel mai bun balsam pe care l-am folosit eu a fost Gliss TotalRepair cu 19 ingrediente active.Am folosit si balsamul obisnuit si pe celleave-in.Imi placea mult mirosul,imi descurca parul,mi-l lasa moale si nu maistatea asa umflat si in toate directiile.Acum il folosesc pe cel cu unt de sheatot de la Gliss,si acela este bun pentru mine.

       Cel mai bun balsam pentru mine a fost unul de la Alverde, pentrupar saten, chiar il hidrata si ii dadea stralucire! Parul era foarte matasosapoi, era o placere sa il atingi.

       Cel mai bun balsam de par folosit de mine a fost unul de la Wella . pentru parul meu a facut minuni si acum imi e dor de el din pacate numi-l mai permit .

      Balsam Tigi Bed Head Superstar a fost cel mai eficient balsamdin cate am incercat pana acum. Aceasta formula hidrateaza parul,oferindu-i inacelasi timp o structura puternica. Cu o aroma delicioasa de iaurt cu capsuni, acestbalsam este ideal pentru toate tipurile de par, vopsite sau naturale. Folosirealui previne ruperea firului de par, prin eliminarea electrizarii si aincurcarii. La mine chiar a dat rezultate, dar este cam scump.

       Momentan folosesc un balsam de la L’oreal si unul de la Foltene.Sunt multumita de ele pt ca imi hidrateaza parul foarte bine si nu mi-l ingrasaca altele.Un alt plus este ca il face foarte drept si ii ofera mult volum.

      Balsamul care mi-a placut cel mai mult este Semi di linoDiamnante – ILLUMINATING CONDITIONER. Parul meu are stralucire dupa ce ilfolosesc, nu este ingreunat. Este moale si usor de pieptanat. 

Lasă un răspuns

