Castigatoarele concursului "Fudge are grija de parul tau"

Iata ca am sosit si momentul sa anunt fetele care au castigat un balsam profesional de la Fudge. Tragerea la sorti a fost facuta prin random.org si am gasit un programel care sa inregistreze aceasta activitate. A durat putin pana am incarcat filmul pe Youtube pentru a-l posta aici .

Va rog sa urmariti filmuletul si pentru a va mai face o bucurie am acordat 3 premii suplimentare.

Castigatoarele imi vor trimite pe adresa de e.mail: emaema2008@yahoo.com urmatoarele date pentru firma de curierat:
– numele si prenumele;
– adresa exacta unde vor primi produsul;
– nr. de telefon (pentru a fi contactate de transportator).

Produsele le voi trimite catre voi dupa ce voi da comanda la distribuitorul din Bucuresti (cca. 10 zile).
Transportul il voi plati eu!

Daca in maxim sapte zile de la acesta postare nu primesc  datele voastre de contact, premiile vor fi date la alte participante!

P.S. Ora vizualizata pe random.org este decalata (U.T.C.).

Lasă un răspuns

