Ce balsam pentru par folosesc fetele (II)

Afla care este balsamul preferat pentru ingrijirea parului: 
(din comentariile participantelor la concursul „Castiga un balsam profesional FUDGE„)


 – Elseve Anti-Casse: Imi place pentru ca-mi lasa parul matasos, parul nu se mai rupe usor la periaj, varfurile sunt hidratate si nu se mai despica. 


Eu am parul foarte fin si singurul balsam care il descurca si nu il lipeste de cap este cel de la Nioxin. 


Schwarzkopf BC bonacure hairtherapy (color save). Il folosesc din ianuarie si imi place ca pastreaza culoarea vie a parului proaspat vopsit. 


Cel mai mult imi place balsamul de par de la Elseve-laptisor de matca, lasa parul foarte matasos si il pot descurca mult mai usor,plus ca imi place foarte mult cum miroase.


 – Cel mai bun balsam pe care l-am incercat a fost Bed Head Moisture Maniac Conditioner de la Tigiam suferit cand s-a terminat! 


balsam de la Kallos pentru par degradat, imi place la el k imi descurca parul si il lasa matasos. 


leave in de la Gliss. De ce imi place? Pentru ca fara el mi-as rupe tot parul la periat. E singurul pe care il folosesc de cel putin 2 ani neintrerupt. Nu prea conteaza gama pentru mine. Ma intereseaza sa imi descurce parul. Balsam normal folosesc la fiecare spalare, numai ca imi iau ce apuc. Momentan, de cateva luni am ramas la Syoss.


Hemel Cosmetics si… Favisan, pentru copii, cu germeni de grau, ulei de catina, miere.Un deliciu!


Cel mai eficient balsam folosit pana acum este Visible Repair de la Londa Professional. Imi place pentru ca intr-adevar am observat o imbunatatire vizibila, macar temporara, adica parul se descurca usor, straluceste chiar, lucru care nu s-a mai intamplat de mult timp. 


Balsamul Syoss Repair Therapy, netezeşte structura firului de păr deteriorat şi îl face mai uşor de pieptănat, cel puţin mie care mi-a trecut parul prin 2 sau 3 decolorări, una din ele doar suviţe. După o lună, două parul meu deja şi-a mai revenit, de altfel ţin să spun că am luat întreaga gamă Syoss Repair Therapy, şampon, balsam şi tratament. Am încercat multe altele dar fără schimbări până m-am lasat de toate şi am luat această gamă şi încă de la primele spălari era vizibil mai puternic şi mai strălucitor.


 – Pentru mine cel mai eficient balsam folosit pana acum a fost cel de la Orzene, cu drojdie de bere si miere. Parul meu este foarte aspru, iar acest balsam il facea moale si usor de pieptanat. Si miroase foarte bine:) 


Momentan folosesc masca pentru par degradat de la Gerovital si nu ma pot plange. Iar din cand in cand imi fac o masca din galbenus de ou, ulei de masline si ulei de ricin, care la fel este destul de eficienta. 


Pantene Pro-V Brunetteeste ca un gel maroniu, are consistenta de maioneza bine batuta, miroase a…Pantene (au produsele astea un miros specific, inconfundabil). Din pacate, la noi nu se gaseste deocamdata, dar cand am fost la Londra mi-am luat provizii serioase:) Este de fapt o masca, nu balsam, insa imblanzeste si netezeste parul, il face foarte stralucitor, moale si …mangaiabil🙂


– Tigi Urban Antidotes nr.3 (rosu) care are un parfum demential de zmeura, prajituri, vata de zahar. Impreuna cu samponul lui face un par de reclama, stralucitor, pisicos, drept, de parca ar fi coafat la salon.


Fudge Color Lock – vanilat, cremos, mi-a facut parul matasos, stralucitor si placut parfumat, indiferent cu ce sampon l-am folosit!


 – Cel mai eficent balsam folosit de mine a fost Tigi Oatmeal and Honey. L-am cumparat in aproprierea anotimpului rece si mi-a placut foarte mult cum mi-a cumintit parul – nu se mai electriza la fel cum se electriza inainte. Plus ca miroase delicios!


– Cel mai bun balsam pe care l-am folosit și incă îl mai folosesc este Diamond Gloss de la Nivea. Îmi place că îmi lasă parul moale, mătăsos, cu un miros delicat și chiar are strălucire (poate nu chiar de diamant🙂 ).

Lasă un răspuns

