Ce balsam pentru par folosesc fetele

Afla ce produse pentru ingrijirea parului se folosesc si care sunt motivele:
(din comentariile participantelor la concursul „Castiga un balsam profesional FUDGE„)

Herbology, cu extract de Arnica, dedicat parului fara volum – se aplica usor si uniform, iar timpul necesar asteptarii dupa ce il aplicam era redus;

Herbal Essences cu piersica – nu dadea un volum uimitor parului, dar il facea disciplinat, usor de descurcat si foarte placut mirositor;

Protique (Amway) poate fi folosit pentru toate tipurile de par, utlizare zilnica;

Londa professional -Balsam expres Deep Moisture – s-au vazut efecte de la prima spalare;

– balsamul Moisture Recovery de la Joico – e intradevar hidratant si parul meu arata muuuult mai bine. Mi l-am cumparat prin noiembrie la 500 de ml si acum mai am pentru vreo 2 – 3 spalari, deci se consuma greu;

TIGI Superstar, pentru volum – parul meu nu s-a obisnuit cu el cum se intampla cu orice alt balsam … si imi miroase parul delicios;

L’Occitane -de lavanda – nu imi incarca parul, arata foarte bine dupa folosirea lui si mirosul era extraordinar de relaxant;

Pantene Nature Fusion – imi hidrata parul vopsit si nu ma facea sa cred ca am o matura in cap;

Alverde-balsam pentru stralucire cu lamaie si caise – hidrateaza foarte bine parul si il lasa usor de pieptanat;

Sun Sublime de la Keune – am avut parul deteriorat de la prea multe decapaje si prea mult soare iar acest balsam de par a fost singurul cu care am reusit sa am par lucios si cat de cat sanatos;

– balsamul Natura Siberica, varianta Protectie si Nutritie, pentru par uscat- E cremos si dens, organic, imi lasa parul extraordinar de stralucitor si moale. Are rezultate foarte bune si daca il tin aplicat putin, 1-2min, dar de regula il las sa actioneze putin mai mult. Pretul e super bun, 32 lei pt. 400ml;

– balsamul de la Dove pentru par deteriorat – ii ofera parului hidratarea de care are nevoie;

Pantene anti-rupere pentru ca imi lasa parul moale si matasos;

Dove – foloseam o cantitate mica de produs si strecurandu-mi imediat pieptenele cu dinti largi mi-l descurca imediat, lasandu-l smoothy;

Dove – Hair Fall Control– imi lasa parul matasos si cu putin mai mult volum decat alte balsamuri de par;

Yes to Tomatoes – lasa parul matasos si cu putin mai mult volum decat alte balsamuri de par;

Matrix Biolage hydrating balm – parul meu arata foarte bine dupa folosire si nu am simtit mult timp nevoia aplicarii a unei masti de par. Plus ca miroase super;

Joico K-PAK Conditioner – hidrateaza firul de par, este mult mai fin si rezistent dupa cateva folosiri si are un miros placut;

Krauter cu extract din plante – tinand cont ca am nevoie disperata de volum:);

Avon, gama Advance Techiques- pentru păr uscat şi deteriorat – îmi descâlceşte părul (am părul creţ, la varfuri cel mai mult).. mi-l face şi moale şi usor de pieptănat, iar vârfurile nu mai sunt aşa de aspre;

Garnier Fructis – parul meu era mult mai lucios, usor de pieptanat si mai rezistent.
– masca Latte de la Kallos – descurca parul, si il hidrateaza, iar in acelasi timp lasa un miros adorabil!

Color Stay de la Label.M. – a lasat parul catifelat si a improspatat culoarea. De asemenea, confera luciu si nu lasa parul gras;

Syoss pentru stralucire – imi lasa parul hidratat si usor de pieptanat;

Kerastase…foarte scump desigur,dar bun…Mentionez ca parul meu este ondulat natural si dintr-un negru abanos…l-am facut un blond cenusiu inchis…probabil si aceasta e cauza pentru care e friabil si foarte uscat;

Yves Rocher – a hidratat foarte bine parul si i-a redat stralucirea;

Elseve (balsam crema nutritiv) de la L`Oreal, cu netezire intensa – lasa parului un aspect sanatos, disciplinat si stralucitor;

Pantene – mi-a facut parul atat de matasos , moale si imi treceam degetele prin el si nu se incurca deloc , mi-a dat stralucire si mai si mirosea super!

Phyto;

Wella SP Hydrate Conditioner – este un produs profesional care lasa parul moale, matasos, hidratat si mai si miroase super bine:)

Joico Moisture Lock;

– balsamul de par de la Gerovital Plant – parul era mai putin sarmos;

Orzene – pentru par cret – miros genial, creturi extraordinare!

Kallos – pentru par vopsit;

Herbal Essences – mirosul frumos timp indelungat si parul moale;

Avon gama Naturals imbogatit cu ulei de migdale si avocado.

Le multumesc fetelor care au trimis un comentariu la concursul organizat de mine pe acest blog.
Foto: www.ixann.com

14 thoughts on “Ce balsam pentru par folosesc fetele

  1. Ema, dar ce balsam sa folosesc sa am parul ca fata din poza?😀

    Si o intrebare mai serioasa: functioneaza daca folosesc numai balsam pentru par vopsit, iar samponul sa fie pt altceva? Ma refer, protejeaza culoarea sau samponul este „smecheria”?

    Pupu!!

  2. Draga Iela, pentru un par ca in poza iti trebuie balsamul special de la Photoshop🙂

    Te sfatuiesc sa folosesti ambele produse (sampon + balsam) pentru par vopsit deoarece au proprietati care protejeaza culoarea. Samponul pentru par vopsit are un ph scazut. Daca folosesti alt tip de sampon culoarea se va duce mai repede.

  3. Am incercat si eu cateva dintre cele specificate mai sus dar inca nu am gasit balsamul „minune” pentru parul meu.
    Momentan folosesc balsamul cu banana de la TBS insa nici acesta nu e prea grozav.
    Poate ne faci o postare si despre balsamurile de par pe care le recomanzi tu.🙂

  4. Va pup fetelor!🙂
    @Shopperita: balsamul minune?🙂
    Din comert, singurul balsam cu care m-am inteles (si a fost la un pret rezonabil) a fost cel de la Pantene. Nu mai tin minte care – cu mici exceptii, de ani buni nu mai folosesc produse pentru par de la supermarket (nu din snobism ci pentru ca am acces la cele profesionale).
    @Adelina: era normal sa postez raspunsurile voastre. Interesant este faptul ca niciun balsam nu detine monopolul. Cei drept nici numarul de comentarii nu este unul foarte mare pentru a exprima o stare de fapt.
    🙂

  5. Ne-a placut postarea! Poti sa imi recomanzi un balsam profi potrivit pentru parul meu? Mentionez ca am parul lung, vopsit blond, cu firul subtire, se electrizeaza si se incalceste destul de usor. ;(
    Mersi mult!

  6. Mi-am adus aminte de balsamul de la Pantene pe care nu l-am mai folosit de vreun an de zile,daca nu mai bine.
    Cand ma gandesc ca acum 4-5 ani foloseam numai Pantene🙂
    Pupici!

Lasă un răspuns

