Concurs: balsamul profesional FUDGE

Dupa cum v-am promis, astazi voi organiza un concurs cu premii in produse profesionale marca Fudge (aceste produse sunt fabricate in Australia si distribuite in Europa de reprezentanta Fudge din Anglia). Premiile sunt oferite de salonul EMA STIL din Brasov si constau in 10 balsamuri profesionale pentru ingrijirea parului. La concurs poate participa orice persoana din Romania.
Detalii despre produsele profesionale Fudge puteti citi AICI.

Sa va prezint premiile🙂

FUDGE COLOUR LOCK CONDITIONER, 300ml- Balsam FUDGE pentru par vopsit:
•Protejează culoarea părului şi lasă părul profund hidratat (printr-o combinatie de ingrediente organice si agenţi de hidratare);
•Protejeaza parul impotriva razelor UV, poluarii si uscarii excesive provocate de placa, ondulator sau feon (datorita unui strat protector de proteina si Keratina hidrolizata);
•Îmbunătăţeşte luciul firului de par si il catifeleaza cu ajutorul siliconului cu vâscozitate redusă şi proteinelor din mătase hidrolizata.

FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru volum:
•Readuce parul la viata;
•Este un balsam creat special pentru a aduce volum parului si a respinge umezeala din aer;
•Inlatura excesul de ulei natural produs de scalp lasand parul curat, matasos si cu un luciu pronuntat.

FUDGE TORTURE TONIC CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru par deteriorat:
•Repara si hidrateaza parul deteriorat prin vopsire, intindere si decolorare.

FUDGE DAILY MINT CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru improspatare:
•Datorita extractului racoritor de menta stimuleaza foliculii, curata si improspateaza scalpul;
•Repara, hidrateaza, protejeaza si restabileste echilibrul natural al firului de par;
•Extractul de menta contribuie la combaterea efectului de imbatranire al foliculilor lasand parul cu parfum racoritor de menta.

FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru hidratarea firului de par:
•Foloseste Guarana pentru a consolida, hidrata si repara parul care a fost supus procedeelor de uscare cu placa sau feonul;
•Perfect pentru par ultra-neted si moale;
•Protejeaza parul impotriva factorilor de mediu de zi cu zi si ofera o bariera de protectie impotriva razelor UV.

Conditii de participare la concurs:
1. Trimiteti un scurt comentariu (la aceasta postare) despre cel mai bun balsam pentru par folosit de voi. In comentariu veti scrie cateva din motivele pentru care apreciati acel produs.
2. Sa ma urmariti prin Google Friend Conect si sa fiti abonate la neewsletter cu adresa voastra de e.mail (specificati in comentariu);
3. Daca aveti un blog, faceti un comentariu despre acest concurs.
4. Sa alegeti un balsam din cele prezentate de mine🙂

Nu voi posta comentariile anonime!

Concursul tine exact o luna si in data de 09 aprilie 2011, ora 20.00, voi anunta cele 10 castigatoare alese prin True Random Number Generator. Castigatoarele imi vor trimite pe adresa de e.mail: emaema2008@yahoo.com datele de contact (telefon si adresa completa) necesare pentru a expedia premiile. Taxele de transport vor fi suportate de mine.

Va astept comentariile. Succes!

73 thoughts on “Concurs: balsamul profesional FUDGE

  1. Buna,

    Super giveaway😀

    1. Cel mai eficient balsam folosit a fost marca Herbology, cu extract de Arnica, dedicat parului fara volum.
    Mi-a placut pentru ca dadea rezultate, se aplica usor si uniform, iar timpul necesar asteptarii dupa ce il aplicam era redus.

    2. Te urmaresc prin GFC cu Adina Helen Florescu

    3. E-mail (cu care m-am abonat si la newsletter): adina_helen_florescu@yahoo.com

    4. Am pus un banner (reprezentand balsamul pe care mi-l doresc) in sidebar care directioneaza cititorii catre acest post

    5. FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru hidratarea firului de par

    Succes tuturor!
    Pupici

  2. Buna! Multumim pentru acest giveaway!

    1. Cel mai eficient balsam? Herbal Essences cu piersica – nu dadea un volum uimitor parului, dar il facea disciplinat, usor de descurcat si foarte placut mirositor.

    2. te urmaresc prin GFC cu numele Floare de colt. Sunt abonata la newsletter cu adresa larcossalendar@gmail.com

    3. mi-ar placea un balsam pentru par vopsit

  3. 1. Cel mai eficient balsam pe care l-am folosit este Protique ( Amway) poate fi folosit pentru toate tipurile de par, utlizare zilnica. Am parul foarte pretentios, din pacate cu tendinte de ingrasare si este necesar sa il spal zilnic, am si un job care imi impune sa arat impecabil in fiecare zi si nu imi permit sa ma duc la birou cu parul uleios de parca ami-s fi turnat o sticla de ulei in cap😦 Not cool.
    Momentan sunt in cautare de balsam bun insa pe acesta l-am tot refolosit si pare ca isi face treaba. Cum suntem noi fetele, mereu vrem ceva mai bun decat ce avem deja🙂.
    2. Te urmaresc cu numele de Jules
    3. Emailul cu care sunt abonata la newslatter: iulia.visan@gmail.com
    4. Am pus pe blog http://julessstuff.blogspot.com
    5.FUDGE DAILY MINT CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru improspatare – i want it🙂 cred ca va fi ca o alinare pentru parul meu razlet🙂.

  4. buna,cel mai bun balsam mi s-a parut cel de la Londa professional -Balsam expres Deep Moisture,s-au vazut efecte de la prima spalare; te urmaresc cu ank_adaus pe GFC iar mailul meu este ank_adaus(at)yahoo(dot)com;mi-ar placea sa incerc FUDGE DAILY MINT CONDITIONER

  5. Vai! Un concurs Fudge! Ce idee minunata Ema! Poate am noroc sa incerc si eu produsele Fudge. Ce incantata sunt!
    1. Mie mi-a placut la nebunie si inca imi place balsamul Moisture Recovery de la Joico – e intradevar hidratant si parul meu arata muuuult mai bine. Mi l-am cumparat prin noiembrie la 500 de ml si acum mai am pentru vreo 2 – 3 spalari, deci se consuma greu.
    2. Te urmaresc prin GFC cu numele Adelina Tomescu.
    3. Mailul meu cu care m-am abonat este tais379@yahoo.com
    4. Am publicat pe blogul meu despre concurs http://adelinnasworld.blogspot.com/2011/03/concurs-delicios-de-la-ema.html
    5. Mi-as dori mult, mult, mult FUDGE TORTURE TONIC CONDITIONER
    Multumesc!

  6. Pana acum balsamul care m-a multumit cel mai mult e TIGI Superstar, pentru volum. Am noroc ca nu (mai) am parul deteriorat si balsamul doar ma ajuta la descurcarea parului. Ce-mi place cel mai mult e ca parul meu nu s-a obisnuit cu el cum se intampla cu orice alt balsam. De obicei dupa o luna-doua de folosire incepea sa imi cada parul, foarte neplacut😦 Ieri am observat si ca datorita balsamului imi miroase parul delicios😀
    Sunt inscrisa prin GFC ca Joice si m-am abonat cu adresa themakeupfreak@yahoo.com
    Am scris despre concursul tau aici:
    http://beautywithjoice.blogspot.com/p/giveaways-contests.html
    As alege FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER pentru ca lipsa volumului e cea mai mare problema cu parul🙂

  7. Buna,
    Cel mai bun balsam pe care l-am folosit a fost de la |L'Occitane -de lavanda si mi-a placut pentru ca nu imi incarca parul , care arata foarte bine dupa folosirea lui si mirosul era extraordinar de relaxant.
    Te urmaresc prin GFC cu numele Camelia Andrasescu. Sunt abonata la newsletter cu adresa de mail : andraasescu.camelia@gmail.com
    As alege balsamul Fudge Body Builder Conditioner pentru volum.
    Multumesc.

  8. Buna Ema!Foarte frumos din partea ta sa dai o sansa fetelor care nu au incercat inca produsele Fudge!
    1.Balsamul care mi s-a parut absolut fenomenal deoarece imi hidrata parul vopsit si nu ma facea sa cred ca am o matura in cap a fost si este Pantene Nature Fusion.Este cel mai bun pe care l-am folosit pana acum.
    2.Te urmaresc cu numele Daiana prin GFC si sunt abonata la feedburner cu adresa petruta1990@yahoo.com.
    3.Din pacate nu am un blog unde sa postez despre acest concurs!
    4.Balsamul ales de mine,deoarece am nevoie de hidratare pentru par vopsit este FUDGE COLOUR LOCK CONDITIONER, 300ml- Balsam FUDGE pentru par vopsit;Multumesc

  9. Mmmm, produse Fudge!Balsamul meu favorit este de la Averde-balsam pentru stralucire cu lamaie si caise.Imi place foarte mult pentru ca hidrateaza foarte bine parul si il lasa usor de pieptanat!Mi-as dori sa incerc FUDGE COLOUR LOCK CONDITIONER.Te urmaresc prin GFC cu numele de Bumbac Alexandra Monica si adresa de e-mail este andra_monik222yahoo.com:)

  10. buna!
    cel mai multumita am fost de balsamul de par Sun Sublime de la Keune. am avut parul deteriorat de la prea multe decapaje si prea mult soare iar acest balsam de par a fost singurul cu care am reusit sa am par lucios si cat de cat sanatos!
    1. te urmaresc prin GFC cu Roxana D
    2. email newsletter specialroxy@hotmail.com
    3. am scris despre concursul acesta aici http://roxanacsile.blogspot.com/2011/03/concurs-balsam-profesional-fudge-ema.html
    4. mi-ar placea Fudge colour lock conditioner.
    o zi buna!

  11. Hey, Ema🙂
    1. Cel mai mult mi-a placut balsamul Natura Siberica, varianta Protectie si Nutritie pt. par uscat. E cremos si dens, organic, imi lasa parul extraordinar de stralucitor si moale. Are rezultate foarte bune si daca il tin aplicat putin, 1-2min, dar de regula il las sa actioneze putin mai mult. Pretul e super bun, 32 lei pt. 400ml.
    2. Te urmaresc prin GFC cu YellowJade.
    3. M-am abonat la newsletter cu adresa georgiana_p87, cont de yahoo
    4. Am postat aici : http://georgiasmirror.blogspot.com/2011/03/concurs-balsam-profesional-fudge.html
    5. Mi-as dori mult Fugde Smooth Shot Conditioner.
    Pupici si multumesc pt sansa!

  12. Buna! In primul rand:-te urmaresc cu numele elena_dulcik2006,e-mail:elena_dulcik2006@yahoo.com!
    In al doilea rand parul meu constituie o mare provocare pt mine deoarece este f aspru si uscat cu un fir gros si undulat asa ca gasesc f greu produse care sa ii ofere hidratarea de care are nevoie.Totusi pana acum mi-a placut balsamul de la Dove pt par deteriorat.
    In al treilea rand mi-as dori FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER pt hidratare! Cred ca e cel mai potrivit pt nevoile mele
    O zi excelenta!

  13. 1. Cel mai bun balsam pentru parul meu a fost Pantene anti-rupere pentru ca imi lasa parul moale si matasos. Insa cum niciodata nu sunt multumita cu ce am, incerc tot timpul si alte produse, insa de fiecare data ma intorc la el.
    2. Te urmaresc cu numele de adrianaaa23
    3. Emailul cu care sunt abonata la newslatter: cristinashoppingtherapy@yahoo.com
    4. Am pus pe blog
    http://shoppingtherapy-cristina.blogspot.com/2011/03/concurs-balsamul-profesional-fudge.html
    5.FUDGE DAILY MINT CONDITIONER. va fi perfect pt vara🙂

  14. ooooooooaaaaaaaaaaauuuuuuu! de mult imi doresc ceva profi,chiar imi faceau cu ochii produsele fudge de pe un site online, insa tot timpul aveau intaietate alte lucruri…whatever
    1. balsamul care mie mi-a placut mult a fost dove culoarea rosie (am un lapsus acum)deoarece foloseam o cantitate mica de produs si strecurandu-mi imediat pieptenele cu dinti largi mi-l descurca imediat, lasandu-l smoothy.
    2.te urmaresc prin GFC cu numele de ALINA
    3.m-am abonat la newsletter cu adresa de dinucostachealina@yahoo.com
    4.mi-as dori din suflet sa castig ceva pt hidratare (FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER, 300 ml)
    cea mai norocoasa sa castige!multumesc pt. sansa acordata!
    2.

  15. Cel mai bun balsam pe care l-am incercat a fost unul de la Dove – Hair Fall Control. M-a multumit faptul ca desi nu e un produs scump, s-au vazut rezultatele promise, ma rog, nu la un nivel f ridicat, insa caderea parului a fost diminuata in cazul meu, asa ca nu am putut decat sa ma bucur.
    Dintre cele de la Fudge, eu mi-as alege FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER deoarece e ceea ce parul meu are nevoie in acest moment.
    Te urmaresc prin GFC cu numele Cris, iar adresa de email (cu care sunt si abonata) e neith4u[@]yahoo[.]com

  16. 1.Cel mai eficient balsam pe care l-am folosit a fost Yes to Tomatoes.
    Mi-a placut pentru ca imi lasa parul matasos si cu putin mai mult volum decat alte balsamuri de par.
    2.Te urmaresc via GFC cu numele de Andreea♥.
    3.M-am abonat la newsletter cu adresa de mail:myblueberrynights.andreea@yahoo.com.
    4.Am postat pe blogul meu despre concurs:http://salonbrasov.blogspot.com/2011/03/concurs-balsamul-profesional-fudge.html
    5.Imi doresc FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru volum.

  17. De cand asteptam un giveaway ca acesta!
    Cel mai bun balsam folosit de mine pana acum a fost Matrix Biolage hydrating balm; ce mi-a placut cel mai mult este faptul ca parul meu arata foarte bine dupa folosire si nu am simtit mult timp nevoia aplicarii a unei masti de par.Plus ca miroase super.
    Mailul prin care te urmaresc este lexutza_cvd@yahoo.com, cu numele de ala_bun.
    Imi doresc sa castig balsamul Smooth Shot Conditioner, 300 ml -pt hidratarea firului de par.
    O seara frumoasa!

  18. Buna

    1. Cel mai bun balsam folosit pana acum de mine este joico K-PAK Conditioner. Hidrateaza firul de par, este mult mai fin si rezistent dupa cateva folosiri si are un miros placut , eu una am fost multumita de acest balsam si in general de produsele joico.
    2. te urmaresc cu numele de sweet lory, iar adresa de mail este: sweetyblue_1986@yahoo.com
    3. nu am blog
    4. FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER asta pentru ca folosesc destul de des placa

  19. salutic:)
    1 balsam bun…cred Krauter cu extract din plante…bun?cred ca cel ma bun…tinand cont ca am nevoie disperata de volum:)
    2 gaby p te urmaresc iar adresa de mail gabyparasca@yahoo.com
    imi doresc FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru volum, logic:) vreau volum macar pentru ziua nuntii;))(peste 3 uni si 28 de zile:)
    sper sa am noroc:)
    multumesc

  20. Ce super giveaway.. vreau să particip şi eu:X

    1. Cel mai bun balsam de par pe care îl folosesc de ceva timp este de la Avon, gama Advance Techiques- pentru păr uscat şi deteriorat. Mi se potriveşte de minune, pe lângă faptul că îmi descâlceşte părul (am părul creţ, la varfuri cel mai mult).. mi-l face şi moale şi usor de pieptănat, iar vârfurile nu mai sunt aşa de aspre.
    2. Te urmăresc prin GFC cu numele: ancka.
    3. E-mail (cu care m-am abonat şi la newsletter): anculici_ancka@yahoo.com
    4. Nu am blog😦
    5. Mi-ar placea sa castig FUDGE TORTURE TONIC CONDITIONER..cel pentru par deteriorat (si eu folosesc foarte des placa..stiu ca imi strica parul:(, dar asa m-am obisnuit..)

    Iti multumesc pentru aceasta sansa.
    Bafta tuturor si multi pupici🙂

  21. Cel mai bun balsam de par pe care l-am incercat nu este chair un balsam, ci o masca.
    Mai exact masca Latte de la Kallos.
    De ceva timp am inceput sa o folosesc in loc de balsamul de par si imi place tare mult! Imi descurca parul, si il hidrateaza, iar in acelasi timp lasa un miros adorabil!
    Am postat aici:http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/03/concurs-balsamul-profesional-fudge.html
    Te urmaresc cu numele: maddailade si m-am abonat cu email-ul:
    madda_ilade at yahoo dot com
    Daca as castiga, as alege FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru hidratarea firului de par.

  22. Buna! Te urmaresc cu numele Diana si primesc newsletter la capshulicious@yahoo.com. Ultimul balsam pe care l-am cumparat si chiar sunt multumita de el este cel de la syoss pentru stralucire. Imi lasa parul hidratat si usor de pieptanat, insa nu pot sa spun ca imi da o stralucire ca in reclame. Dintre balsamurile prezentate de tine l-as vrea pe cel pentru volum, daca mi-ar surade norocul sa castig si eu. L-as vrea pe cel pt volum pentru ca am parul lungut si tuns drept si e greu si nu prea are volum. In plus sunt chiar curioasa daca parul poate capata volum de la un balsam.

  23. 1.Cel mai bun balsam pe care l-am folosit este cel de la Kerastase…foarte scump desigur,dar bun…Mentionez ca parul meu este ondulat natural si dintr-un negru abanos…l-am facut un blond cenusiu inchis…probabil si aceasta e cauza pentru care e friabil si foarte uscat.Folosesc si masti naturale cu ulei de masline, miere, cateva picaturi de lamaie si ricin.
    2.te urmaresc cu numele diafana
    3.am postat pe bogul meu cateva randuri despre acest minunat dar
    http://simplejoys7.blogspot.com/
    4.e-mail precioushonney@yahoo.com
    5.Probabil cel mai bun produs pentru parul meu ar fi FUDGE TORTURE TONIC CONDITIONER
    Sa aveti o primavara cu mult soare…mai ales in suflet si bafta tuturor!!!

  24. Ce giveaway super:) Multumim pentru premii.
    Balsamul pe care il folosesc si de care sunt multumita este Elseve(balsam crema nutritiv) de la L`Oreal,cu Netezire Intensa, lasandu-i parului meu un aspect sanatos, disciplinat si stralucitor.De asemenea, se inlatura usor, nu e nevoie de pre mult chin;))
    Te urmaresc cu numele Happy Story
    E-mailu cu care m-am abonat la newsletter este: happystory30@rocketmail.com
    Despre giveaway`ul tau am postat aici:http://happystory30.blogspot.com/2011/03/concurs-balsam-profesional-fudge.html
    Balsamult de par pe care mi l-as dori este: FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru volum:
    Multumesc inca o data! :*

  25. Buna
    cel mai bun balsam pe care l-am folosit a fost de la PAntene.Crede-ma ca nu stiu din care gama ptr ca l-am folosit ptr prima data la 13ani si pot spune ca a fost memorabil! Mi-a facut parul atat de matasos , moale si imi treceam degetele prin el si nu se incurca deloc , mi-a dat stralucire si mai si mirosea super! De atunci am folosit sute de alte tipuri de balsam dar niciunul ca cel de la Pantene.cand mi l-am cumparat din nou , nu a mai avut acelasi efect, nu stiu de ce …
    Mi-ar placea sa castig balsamul ptr par deteriorat sau cl ptr hidratare…nu prea pot alege unul din cele doua, desi parca inclin mai mult spre primul….
    te urmaresc sub numele de foxy_kory

  26. Imi place giveaway-ul:)
    Te urmaresc prin GFC cu numele Amalia iar email-ul pe care primesc newsletter-ul tau este metropole_insomnia(at)yahoo.com
    Cel mai bun balsam pe care l-am folosit pana acum e cel de Wella SP Hydrate Conditioner.
    Este un produs profesional care lasa parul moale, matasos, hidratat si mai si miroase super bine:)
    Mi-ar placea balsamul Fudge Smooth Shot cel mai mult.

  27. Wow, de cand imi doresc si eu sa incerc un produs Fudge! Articolul scris de Zuzele m-a facut foarte interesata!🙂

    Nu am doar un balsam care sa imi placa ci mai multe, acum trebuie sa mentionez ca prefer de multe ori sa cumpar masti pentru ca sunt mai concentrate si mai bogate… Totusi daca este sa ma limitez la categoria de balsamuri atunci Joico Moisture Lock (sper sa nu gresesc denumirea) a fost cel mai bun!

    O sa public acum si pe blogul meu anuntul.
    Te urmaresc cu numele de Not Beautiful Enough si sunt abonata la newsletter.

    Mi-as dori Fudge Torture Tonic.
    Super concurs by the way!

  28. Buna Ema,
    ..cel mai mult mi-a placut balsamul de par de la Gerovital Plant, era mai putin sarmos, insa aveam rezultate mai bune in urma mastilor cu ulei de masline&galbenus.. deci sunt in cautarea unui balsam mai bun.

    1. te urmaresc prin GFC: miha.ela
    2.newsletter:mihaela.mihordea(@)gmail(.)com
    3. am scris despre concurs: http://arianasshop.blogspot.com/2011/03/noi-postari-lichidari-giveaways.html
    4. mi-ar placea Balsam FUDGE pentru hidratarea firului de par.

  29. Buna, Ema!

    Firul meu de par e gros si cu tendinte (accentuate) de incretire, nu ramane totusi suficient de ordonat in bucle, asa ca il aranjez cu peria dupa fiecare spalare. Are nevoie de multa hidratare si trebuie sa recunosc ca niciun balsam din comert si dintre cele incercate nu m-au dat pe spate, de aceea nu am cumparat prea des acelasi produs de doua ori. De aceea, oricat as incerca acum sa-mi amintesc un produs care sa ma fi pe deplin, nu pot sa nominalizez unul exceptional, ci doar cateva care au fost ok din punctul meu de vedere.
    Asadar asteptarile mele sunt mari de la balsamul Fudge si m-ar incanta FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER pentru hidratarea firului de par.

    Te urmaresc cu numele Sadie prin GFC, iar la newsletter m-am abonat cu adresa septembrie.joi@gmail.com. Am scris despre concurs aici: http://septembriejoi.blogspot.com/2011/03/concurs-by-ema.html

  30. Buna.
    1Momentan nu folosesc balsam pentru ca nu am fost multumita de nici unul de pana acum,pentru ca toate imi ingrasau foarte tare parul..Asa ca daca castig, sper ca acest balsam sa fie ceea ce caut.Imi doresc FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru volum.
    2.GFC : Giorgi5
    3.newslwtter si mail : v_gica@yahoo.com
    4.nu am blog.

  31. buna! te urmaresc cu numele de oana_alexandra stanciu, de asemena si prin e-mail cu feedburner
    blogul meu unde am postat despre acest concurs este
    http://streetfashion-ony.blogspot.com/
    cel mai bun balsam folosit de mine a fost de la herbaL essences, cel cu cocos pentru mirosul frumos timpo indelungat si parul moale.
    de aici mi-as dori balsamul pt volum!

  32. Ce frumos giveaeway!!!
    Cel mai bun balsam pe care l-am folost este de la Avon gama Naturals imbogatit cu ulei de migdale si avocado insa problema era ca imi lasa parul fara volum dar este singurul care mi se pare eficient si care ofera ingrijirea necesara parului.Tocmai din acest motiv balsamul care mi l-as dori este FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER – Balsam FUDGE pentru volum.Te urmaresc cu numele de strange_girl_4ever care este si emailul meu.Mulumim inca o data pt acest minunat giveaway.

  33. Buna! Te urmaresc prin GFC cu numele de Mad@, sunt abonata la newslatter cu adresa: mada_3187@yahoo.com si am postat pe blogul meu despre giveaway: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html.
    Cel mai bun balsam pentru par folosit de mine a fost cel de la L'Oreal Professionnel Serie Expert – Shine Blonde Balsam, pe care l-am primit la o promoție pe vremea cand eram blonda🙂. Imi plăcea deoarece era nevoie de o cantitate foarte mica de pus in par, cat o aluna, si avea efect imediat – parul era mult mai mătăsos, catifelat, mirosul era absolut superb. De asemenea ii oferea o strălucire aparte si era foarte ușor de pieptănat. Deși avea doar 150 ml m-a ținut destul de mult. Chiar mi-a plăcut mult acest balsam, dar prețul lui este destul de ridicat.
    Balsamul care mi-ar plăcea sa-l castig este: FUDGE COLOUR LOCK CONDITIONER, 300ml- Balsam FUDGE pentru par vopsit. Chiar sunt curioasa cum este🙂
    Bafta tuturor :*:*

  34. Multumim pentru aceasta sansa!

    1. Nu am intalnit un balsam bun, decat atunci cand merg la salon. Acum am ceva marca Alverde din DM, nu simt ca ar face nimic desi promite multe!

    2. Te urmaresc prin GFC cu numele: maria.
    Sunt abonata la newsletter cu adresa: maria_cleja@yahoo.com

    3. Imi pare rau nu am blog!

    4. Mi-ar placea FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER. Multumesc!

  35. Buna,
    1. Cel mai bun balsam pe care l-am folosit a fost Garnier Fructis, imi lasa parul hidratat si usor de pieptanat.
    2. Te urmaresc prin gfc cu numele Alina.
    3. E-mail alinna.10(at)gmail(dot)com – sunt abonata la newsletter.
    4. nu am blog
    5. FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER, mi-ar place sa-l incerc.

  36. Buna, grea intrebarea cu balsamul preferat :)) In general le aleg dupa miros, dar apreciez si cateva chestii gen miros, sa imi scartaie parul si sa se descurce usor. Balsamurile din comert gen Elseve cam incarca parul. Un balsam care mi-a ramas in minte este Asia de la Swartzkopf. Imi place mirosul si ca lasa parul foarte fin. Dar nu este preferatul meu,pentru ca nu am gasit inca un balsam preferat.

    Ca sa trecem la lucrurile tehnice.
    Te urmaresc prin GFC cu numele Ioana Dumitrache si sunt abonata la NL cu adresa copil_stresant@yahoo.co.uk
    Pixie a postat un articol pe blogul nostru aici: http://notanothermakeupblog.blogspot.com/2011/03/guveaway-salon-ema.html

    Eu as vrea balsamul Daily Mint.

    xXx

  37. Buna;;)
    1.Pentru mine cel mai bun balsam a fost si inca este Garnier Fructis Color Resist.Sunt vopsita blond si imi descurca parul,culoarea rezista mai mult,nu-mi ingrasa parul(am scapat de cateva ori si la radacina si nu s-a ingrasat) si mirose foarte frumos:X.
    2.Te urmaresc prin GFC cu numele „sunshine”.
    3.E-mail: lavy9_angel_ashhh@yahoo.com(cu adresa aceasta m-am si abonat la newsletter).
    4.Am scris despre concursul tau aici:http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/03/concurs-balsamul-profesional-fudge.html .
    5.FUDGE COLOUR LOCK CONDITIONER, 300ml- Balsam FUDGE pentru par vopsit .
    Te pup:*

  38. Buna, Ema! :*

    Asadar…🙂 Parul meu este saten, ondulat, tinde sa se ingrase repede la radacina, insa varfurile sunt cam uscate. Nu (prea) folosesc vopsea/placa/ondulator/uscator/produse de styling, dar vreau sa incerc un nuantator🙂
    N-am gasit inca balsamul minune, insa, din ce am incercat pana acum, mi-au placut „Nivea Straight & Easy” si „Sunsilk”, tot pentru netezire (tub mov, luat din Italia).
    Eu te urmaresc prin GFC cu numele „Madutza”, iar adresa de e-mail cu care m-am abonat la newsletter este sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com. Nu am (inca) blog.
    Imi surade ideea de a folosi produse profesionale pentru par si mi-as dori „Fudge Body Builder Conditioner”.

    Multumim pentru concurs! :*

  39. Buna Ema!

    1. Cel mai eficient balsam pana acum a fost cel Manufaktura cu extract de bere.Nu pot sa zic ca mi-a placut foarte mult,nu mi-a lasat nici un wow,dar era la indemana de cumparat si era cel mai ok dintre cele folosite pana acum.
    Mi-a placut ca imi descurcam mai usor parul,dadea un oarecare volum si se aplica usor.
    Mi-ar place mult pe viitor sa incerc produsele Fudge,Tigi si Matrix.(care am auzit ca sunt bune)

    2. Te urmaresc prin GFC de ceva timp cu numele de Andreea V (bazardeimpresii@yahoo.com)

    3. E-mail (cu care m-am abonat si la newsletter): bazardeimpresii@yahoo.com

    4. Am pus un banner (reprezentand balsamul pe care mi-l doresc) in sidebar care directioneaza cititorii catre acest post si am postat pe blogul meu despre concursul tau aici:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/03/concurs-balsamul-profesional-fudge.html

    5. FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru volum

    Succes tuturor si multumim pentru aceasta oportunitate Ema!
    Pupici

  40. buna!

    1. de aproape jumatate de an am renuntat la balsamul de par in favoarea mastilor. la fiecare spalare aplic masca, dar nu o tin pe par decat 1-2 minute, apoi clatesc. din cand in cand, o mentin atat timp cat este mentionat pe ambalaj. din ce am incercat in ultima vreme, cel mai mult mi-a placut masca cu placenta de la Kallos. imi descurca parul imediat chiar de la aplicare si parul devenea foarte moale.

    2. te urmaresc prin GFC ca A.M.S. si sunt abonata cu la.hanul.ancutei@gmail.com

    3. am postat despre concurs aici: http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/03/concurs-balsamul-profesional-fudge.html

    4. daca as avea sansa sa castig un balsam, acesta ar fi cel pentru par vopsit.

    multumim pentru aceasta oportunitate!

  41. Buna Ema:)
    Felicitari pentru giveaway:*
    1.Am incercat pana acum o multime de produse pentru par insa nu sunt multumita de absolut nimic.Parul meu este in continuare extrem de uscat,in conditiile in care ,am foarte mare grija de el.
    Dar,totusi trebuie sa scriu despre un balsam care mi-a placut si mi-a ramas intiparit in minte.Am folosit timp de cateva luni un balsam extrem de ieftin,cumparat de prin ucraina.Cred ca se numea Smcmo(desi cred ca probabil gresesc).Avea un miros delicat de musetel,si imi lasa parul extrem de fin,si moale.Din pacate a fost singurul care intradevar mi-a placut.:)

    2.Te urmaresc cu numele Dedeea prin GFc
    3.Email(cu care m-am abonat la newsletter):adisor68@yahoo.com

    4.Aici am postat despre giveaway:
    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2011/03/ema-ne-incanta-cu-un-nou-giveaway-va.html

    5.Mi-ar placea sa incerc balsamul pentru hidratare.

  42. Hey,Ema!!

    Ce bine arata ultimul balsam.. <3

    1.Sincer..nu am gasit nici un balsam care sa mi satisfaca „nevoile”.Am un par care cere multe..Il am foarte des..si din cauza asta foarte incalcit..Nici alea de la saloane nu merg..Bine…asa.. Wella Balsam Lifetex Extra Rich sa zicem ca mi l.a lasat fin la atingere..dar atat!

    2.Gfc: Poofie
    3.Newsletter: pfhutz@yahoo.com
    4.Nu am blog..😦
    5.FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru hidratarea firului de pa

    Multumim,Ema!You ROck!

  43. Buna Ema,vreau si eu sa ma inscriu!!
    1. Cel mai bun balsam pe care l-am folosit a fost cel de la Pantene, imi lasa parul hidratat si usor de pieptanat.
    2. Te urmaresc prin GFC cu numele anna.
    3. E-mail mayaanicka(at)yahoo(dot)com
    4.am postat aici despre concurs: http://beautifulanickamaya.blogspot.com/2011/03/giveaway-luna-martie.html
    5. FUDGE BODY BUILDER CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru volum, mi-ar place sa-l incerc.

    Multumesc,o zi buna!!

  44. Buna!
    -Te urmaresc via GFC cu numele Denisa.
    -Adresa mea de mail este: pop_denisa_ana@yahoo.com
    -Sunt abonata la newsletter cu emailul: take_me_to_mars@yahoo.com
    -Am postat despre acest concurs aici: http://the-beauty-diary.blogspot.com/2011/03/concurs-balsamul-profesional-fudge.html
    -As vrea sa castig FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER, 300 ml- Balsam FUDGE pentru hidratarea firului de par.
    -Cel mai eficient balsam pe care l'am folosit a fost de la marca Herbal Essences pt volum.

  45. Salut!
    1.Te urmaresc prin GFC cu numele Diana (boonDY)
    2.m-am aboant la newsletter cu adresa:dyfy90[at]yahoo[.]co[.]uk
    3.Cel mai eficent balsam folosit de mine a fost Tigi Oatmeal and Honey. L-am cumparat in aproprierea anotimpului rece si mi-a placut foarte mult cum mi-a cumintit parul – nu se mai electriza la fel cum se electriza inainte. Plus ca miroase delicios!

    4.Am postat aici despre concurs:http://boondysbox.blogspot.com/2011/03/concurs-by-ema-castiga-un-balsam-de-par.html

    5.Imi doresc balsamul pentru hidratare pe care mi l-ai recomandat!😀

  46. pai.. sa vedem..cel mai bun balsam de par folosit…
    Uff…am folosit atat de multe, unele foarte bune, altele ineficiente, incat nu stiu pe care sa-l aleg…
    O sa fac un top al celor mai bune trei produse folosite de mine pana acum:
    1. Fudge Color Lock – vanilat, cremos, mi-a facut parul matasos, stralucitor si placut parfumat, indiferent cu ce sampon l-am folosit! Asta este destul de important pentru ca unele balsamuri de par sunt bune doar in combinatie cu samponul din aceeasi gama cu ele si intr-un fel esti obligat sa le cumperi la pachet. Desigur ca si Fudge este de nota 20 impreuna cu samponul Fudge Smooth Shot, dar merita nota 10 indiferent dupa ce sampon este aplicat!

    2. Pantene Pro-V Brunette- este ca un gel maroniu, are consistenta de maioneza bine batuta, miroase a…Pantene (au produsele astea un miros specific, inconfundabil). Din pacate, la noi nu se gaseste deocamdata, dar cand am fost la Londra mi-am luat provizii serioase:) Este de fapt o masca, nu balsam, insa imblanzeste si netezeste parul, il face foarte stralucitor, moale si …mangaiabil🙂 Si el este ok cu sampoane de la alte branduri. De fapt, nu l-am folosit impreuna cu samponul din gama lui niciodata.Neinspirata de mine nu si-a luat si sampon, ci doar masti. Probabil ca efectul lui este si mai wow impreuna cu samponul aferent. Ceea ce are Fudge in plus fata de Pantene este mirosul vanilat care se pastreaza mult si bine in par si parca un plus de stralucire!

    3. Pe locul trei, dar nu cel din urma, este Tigi Urban Antidotes nr.3 (rosu) care are un parfum demential de zmeura, prajituri, vata de zahar. Impreuna cu samponul lui face un par de reclama, stralucitor, pisicos, drept, de parca ar fi coafat la salon. Nu la fel de minunat este cu alt sampon, poate ca si combinatia mea a fost neinspirata. L-am folosit dupa Kerastase Volumactive, sampon care iti umfla parul si pare cumva pudrat. Nu se ingrasa deloc si este usor aspru la atingere, nu are moliciunea parului spalat cu sampoane care nu sunt pentru volum.

  47. Buna Ema,
    Frumos giveaway, cred ca toate fetele sunt incantate de el.
    1) Cel mai bun balsam folosit a fost chiar cel de la Fudge. Nu stiu care insa, pentru ca am trecut pe la tine pe la salon si tu mi-ai aplicat tratamentul. A fost WOW…mi-am simtit parul fff. hidratat si fin. se vedea ca abia am iesit de la salon ;)) Momentan folosesc masca pentru par degradat de la Gerovital si nu ma pot plange. Iar din cand in cand imi fac o masca din galbenus de ou, ulei de masline si ulei de ricin, care la fel este destul de eficienta.
    2) M-am abonat la newsletter cu adresa de e-mail todorutanca@yahoo.com si te urmaresc prin GFC cu numele Iepurash.
    3) Aici am postat despre concursul tau: http://iepurash.blogspot.com/2011/03/giveaway-fudge-de-la-ema.html
    4) Balsamul pe care mi-l doresc este FUDGE TORTURE TONIC CONDITIONER
    Multumesc!

  48. Buna:)
    1.Pentru mine cel mai eficient balsam folosit pana acum a fost cel de la Orzene, cu drojdie de bere si miere. Parul meu este foarte aspru, iar acest balsam il facea moale si usor de pieptanat. Si miroase foarte bine:)
    2.Te urmaresc prin GFC cu numele Corina Oltean si cu adresa de mail corioltean@yahoo.com
    3.Nu am blog
    4.Produsul ales de mine este FUDGE SMOOTH SHOT CONDITIONER, balsam FUDGE pentru hidratarea firului de par

  49. 1. Cel mai bun balsam de păr folosit de mine ar fi Balsamul Syoss Repair Therapy, netezeşte structura firului de păr deteriorat şi îl face mai uşor de pieptănat, cel puţin mie care mi-a trecut parul prin 2 sau 3 decolorări, una din ele doar suviţe. După o lună, două parul meu deja şi-a mai revenit, de altfel ţin să spun că am luat întreaga gamă Syoss Repair Therapy, şampon, balsam şi tratament. Am încercat multe altele dar fără schimbări până m-am lasat de toate şi am luat această gamă şi încă de la primele spălari era vizibil mai puternic şi mai strălucitor. Este o gamă de o recomand cu încredere oricui!
    2. Te urmăresc prin Google Friend Connect cu numele Veraa` şi sunt abonată la neewsletter cu mail-ul PerfectPopStyle_Vee@yahoo.com

    3. Clic aici pentru comentariul despre concurs: http://minnie-vee.blogspot.com/2011/03/new-contest.html

    4. Aleg Balsamul FUDGE pentru par deteriorate pentru că dacă m-aş afla printre câştigatorii traşi la sort aş testa neapărat acest balsam ca să îmi dau seama dacă chiar este un balsam care ar fi prin apropiera sau care să îl intreaca pe Syoss.

    Asta este tot! Super concurs!

  50. In primul rand te felicit pentru metoda asta de promovare a produselor, este super!
    1. Cel mai eficient balsam folosit pana acum este Visible Repair de la Londa Professional. imi place pentru ca intr-adevar am observat o imbunatatire vizibila, macar temporara, adica parul se descurca usor, straluceste chiar, lucru care nu s-a mai intamplat de mult timp.
    2. Te urmaresc prin GFC cu Florentina B.Adresa cu care m-am abonat e flory_cia@yahoo.com
    3. Mi-as dori sa incerc balsamul Tonic Torture Conditioner🙂
    Succes tuturor!

  51. In primul rand te felicit pentru metoda asta de promovare a produselor, este super!
    1. Cel mai eficient balsam folosit pana acum este Visible Repair de la Londa Professional. imi place pentru ca intr-adevar am observat o imbunatatire vizibila, macar temporara, adica parul se descurca usor, straluceste chiar, lucru care nu s-a mai intamplat de mult timp.
    2. Te urmaresc prin GFC cu Florentina B.Adresa cu care m-am abonat e flory_cia@yahoo.com
    3. Mi-as dori sa incerc balsamul Tonic Torture Conditioner🙂
    Succes tuturor!
    Scuze ca am trimis mesajul anterior de pe contul altcuiva din greseala, poti sa il stergi pe acela.

  52. De cand am vazut la Zuza, am zic ca particip si eu. MAi ales ca sunt la curent cu toata fobia Fudge, ca am vazut ce frumos se bucura Zuzica la cadouri,sa imi dau si eu cu parerea. Am folosit diverse basamuri, dar cel mai mult mi-a placut unul de la Hemel Cosmetics si cel de acum, pe care il mai fur de la fiica-mea: unul de la Favisan,pentru copii, cu germeni de grau, ulei de catina, miere.Un deliciu!

  53. Balsamul de par care isi face cel mai bine treaba din punctul meu de vedere? Sincer, nu am unul preferat. Decat unul leave in de la Gliss. De ce imi place? Pentru ca fara el mi-as rupe tot parul la periat. E singurul pe care il folosesc de cel putin 2 ani neintrerupt. Nu prea conteaza gama pentru mine. Ma intereseaza sa imi descurce parul. Balsam normal folosesc la fiecare spalare, numai ca imi iau ce apuc. Momentan, de cateva luni am ramas la Syoss. Diverse game, in functie de sampon. E o ordine in dezordine :))
    Urmaresc prin GFC cu: CrazyStuff
    Email & newsletter: suzana.hirzoiu@gmail.com
    Am postat pe blog aici:
    http://trabook.blogspot.com/2011/03/giveaways-were-entering.html
    Daca ar fi sa aleg un balsam, ar fi cel pentru volum. As fi curioasa daca ar avea intr-adevar efect..

    Bafta, girlies!

  54. dificil pentru mine sa aleg un balsam de par preferat, pt ca toate pe care le-am incercat m-au lasat la fel…indiferenta. Nu am gasit unul care sa ma satisfaca si sa zic WOW…tocmai de aceea vreau sa incerc aceasta gama. mai exact pe asta: FUDGE TORTURE TONIC CONDITIONER
    te urmaresc prin gfc cu numele de andrewtza_luv

    emailul: andrewtza_luv@yahoo.com

    AM POSTAT AICI:http://www.blogger.com/publish-confirmation.g?blogID=6399088126752421783&postID=5012179245950015785&timestamp=1300879436079&javascriptEnabled=true

Lasă un răspuns

