TIGI Catwalk Fashionista: bad reviews

In urma cu cateva luni am incercat samponul si balsamul pentru par vopsit de la TIGI Catwalk Fashionista, varianta tweens, salon size (750 ml):

De ce le-am cumparat?
„Fashionista shampoo (750ml) : Un sampon si un balsam special creat pentru parul vopsit si tratat chimic. Acorda hidratarea perfecta si pastreaza culoarea parului vopsit pentru mult timp. Parul arata mai stralucitor, mai sanatos si mai luminos.”

Ok, am zis. Asa ca am facut acesta achizitie si, cu gandul la celebrul brand, mi-am cumparat doua asemenea seturi.

Si am inceput sa-l folosesc cu incredere la salon. In ciuda mirosului deosebit si foarte placut (a fructe de padure) am avut o mare dezamagire cand clientele la care foloseam acest tip de sampon/balsam au inceput sa afirme ca parul incepe sa le faca probleme (incarcare, tendinta de ingrasare si chiar inceput de matreata).
Asa ca am retras produsul de la consum si o alta mica dezamagire de la TIGI s-a adaugat celei postate AICI.

Acest tip de sampon/balsam se gaseste si in varianta comerciala (350 ml). Recomand fetelor la care parul se ingrasa rapid sa incerce sa-l evite.

9 thoughts on “TIGI Catwalk Fashionista: bad reviews

  1. Ema, eu am folosit Fashionista acum vreo 2 ani, si desi am auzit si eu multe pareri negative, nu am intampinat niciuna din problemele mentionate de tine mai sus. Si chiar mi-a placut mirosul desi nu ma dau in vant dupa fructele de padure.

  2. @Camelia: mi-ar fi placut si mie, iti dai seama, ca reactia clientelor sa fie ca cea a ta🙂
    Din seria Fashionista sunt mai multe tipuri de sampoane. O parte din acestea sunt bune.
    @Modniza:🙂

  3. Ema,multumesc pentru comentariu.cum sa ma supar?si eu sunt dornica sa aflu noutati,cred ca si celelalte fete la fel.pentru asta suntem aici,sa comunicam.asa ca te rog,pune linku,eu chiar ma bucur.iti multumesc.te pup

  4. Servus Ema! As vrea sa-mi fac niste bucle mari care sa reziste macar vreo luna asa. Eu am parul foarte lins si nu sta in nicio forma. Am vazut in alt post ca nu faceti permanent, dar alta varianta exista? Merci mult!

Lasă un răspuns

