Rihanna cea roscata: new photos

Dupa ce ati vazut-o in revista Marie Claire pozand cu o frizura roscata, Rihanna revine la un eveniment organizat in Londra (Westfield Christmas Lights Switch) cu aceeasi coafura. Imi place mult bentita🙂
Frizurile si coafurile Rihannei s-au tot schimbat, culoarea si lungimea parului – la fel. Nu pot uita coafura tip bob, cand avea parul negru, si care ii statea de minune.
Sa fie noua tunsoare, coafura sau frizura (cum doriti sa-i ziceti) o propunere pentru anul 2011?


Sursa: hotcelebshome.com, 05.11.2010

12 thoughts on “Rihanna cea roscata: new photos

  1. Dexter,extensiiiiiiiiile:D:D:D
    mie imi place tare cum arata in pozele astea..:X:X:X sunt convinsa k tendintele vor fi influentate de culoarea asta de rosu turbat,la tot mai mare cautare in ultmul timp..pentru k ideea look-ului ei tot din partea unui hairstylist a venit:D:D:Dte pup,Ema!:*:*:*week-end cat mai placut sa ai..

  2. Mie mi-a propus hairstilista sa ma faca un aramiu de asta, putin mai deschis ca al rihannei…mai mult spre portocaliu :)) cica ar fi „culoarea sezonului” si mi-ar sta bine..dar mi se pare o culoare f dificila si nici nu ma vad :-??

    Rihanna e superba, chiar o prinde :d

  3. @Special K: poti incerca cu o peruca roscata :)))
    Persona, cred ca iti vine foarte bine culoarea actuala🙂
    @Shopperita: Rihanna isi schimba frizura saptamanal. Sa vedem cat va ramane asa🙂

  4. Cand ma gandesc ce lupte seculare duc eu de ani de zile ca sa-mi creasca parul si vad vedete precum Kim Kardashian si Megan Fox cu parul ala superb,imi vine sa imi scot mobila la licitatie si sa-mi pun extensii…ceea ce ma opreste este poza aceea a Victoriei Beckam in care i se vad zone de chelie dat. extensiilor.
    Cat despre culoare si bentita,sunt ft. frumoase si tineresti..:)

  5. Ii sta foarte bine cu bentita, pe stilul pin-up un pic. Roscatul…nu stiu ce sa zic, stiu ca este in tendinte, mai ales nuantele aramii, dar parca o prefer cu parul inchis la culoare si cu tunsori asimetrice.

Lasă un răspuns

