TIGI: experienta neplacuta

Printre alte produse styling, folosesc regulat si crema de netezire anti-frizz TIGI Bed Head After Party Smoothing Cream.

Este o crema usoara (pentru toate tipurile de par), revitalizeaza parul vopsit si imblanzeste suvitele rebele, face parul sa arate stralucitor si matasos, ofera stralucire, conditioneaza si hidrateaza parul, netezeste parul rebel.
Se poate folosi atat pe parul umed si uscat.
Suna bine, nu?

Toate bune si frumoase pana vineri, saptamana trecuta, cand am facut o aprovizionare de la reprezentant. Surpriza a fost total neplacuta deoarece in locul obisnuitului produs am primit unul prost intr-un ambalaj frumos. Cand am pus in palma crema pentru a o intinde pe parul clientei, mirosul mi-a blocat orice miscare. Consistenta cremoasa si fina si mirosul placut au fost inlocuite de o crema fermentata cu miros ranced (bleah…). Noroc ca nu am apucat sa intind crema pe par….

Astazi dimineata, spre marea nedumerire a celei de la reprezentanta, am incercat altele, din aceeasi categorie, si rezultatul a fost total neplacut. Astept acum sa-mi schimbe produsul cu altul din alt lot, cu toate ca eu cred ca numai depozitarea necorespunzatoare a compromis aceasta crema (termenul de valabilitate era pana in anul 2012).

Ce doresc sa transmit: verificati bine inainte pe ce dati banii. Daca apelati la serviciile unui salon si aveti dubii in ceea ce priveste calitatea, cereti sa va arate termenul de garantie. Vopselele de par se desfac si se prepara in fata clientilor! Sa nu va fie rusine sa aveti pretentii la calitate deoarece voi platiti aceste servicii.

Cu sau fara stirea patronilor, in anumite locatii angajatii renunta la calitate din diferite motive (de cele mai multe ori financiare).
Mi-au spus distribuitorii, care primesc de la saloane marfa nevanduta/nefolosita (facuta retur), ca se trezesc cu altceva in ambalajele originale! Nesigilarea acestor produse de producator – lucru de neinteles pentru mine – (chiar daca sunt foarte scumpe) incurajeaza diluarea sau schimbarea lor.

Nu cumparati produse asezate pe rafturi expuse zilnic razelor de soare, acestea fierb efectiv si nu mai sunt bune de folosit. Ele oricum vor fi vandute pentru ca, nu-i asa, nimic nu se pierde-totul se transforma.
In cazul acesta, in pacaleala!

14 thoughts on “TIGI: experienta neplacuta

  1. eu am patit cu o pasta de dinti colgate! Nu mare lucru pentru mine, insa raftul era plin de altfel de produse in ambalajul original! am cumparat o pasta de dinti colgate, insa am gasit un cutie cu totul altceva… pe tub scria colgate, insa in interior era o pasta amara, total diferita de ce am folosit pana acum. Am trimis un mail la Colgate sa-i anunt ca in magazinul respectiv se gasesc produse contrafacute si m-au anuntat- asa cum era de asteptat- ca e ok totul (am si trimis ca fraiera mail dupa adresa de munca, cea de ziarist si probabil au vrut sa evite un articol negativ) . Ca au verificat si ca produsele sunt originale, dar slabe calitativ pentru ca au fost fabricate in Egipt. Si cand am cautat pe net, am aflat ca in Egipt se gasesc cele mai multe produse Colgate contrafacute, iar in Franta s-au retras nu stiu cate tone de astfel de pasta de dinti pentru ca era periculoasa pentru sanatate.
    La noi, a musamalizat PR-ista intamplarea si mi-a spus ca vor rezolva ei. Si drept mita, mi-au trimis la munca o pasta de dinti, o periuta electrica si o apa de gura, motivand ca pentru aceste produse raspund ei in ceea ce priveste calitatea. Continuarea ar fi trebuit sa fie: ..pentru cele din magazine, nu!

  2. @Vioricaghe: multumesc de vizita si comentarii
    @Zuzele: cea mai „neagra” experienta a mea a fost nu cu un produs cosmetic ci cu… biscuitii baiatului meu primiti in cadrul programului laptele si cornu'.
    Am desfacut mini-pachetelul primit la gradi si am pus biscuitii intr-o farfurioara cand am observat ceva ciudat: dintr-un biscuite am scos o sarma otelita de aprox. 3 cm!!!
    Am sunat imediat la firma producatoare (e din Onesti) si am cerut la director (i-am aburit ca sunt un reprezentant)…
    Directorul a scaldat-o, s-a scuzat si a spus ca trimite un tehnician pentru a prelua biscuitii pentru laborator. Nu-ti zic! M-am trezit cu un tip la usa care avea UN SAC plin cu produse (sticks-uri, napolitane, biscuiti, etc). L-a lasat la usa, a luat biscuitele cu sarma in el si a plecat repede, fara sa se uite in urma…

  3. pai da, pentru ca ii era frica sa nu faci plangere la OPC! eu am gasit intr-un corn cu unt de la Carrefour o ditamai sarma..Mai rau a fost ca puteam sa o inghit pentru ca deja muscasem din corn si mi-a trosnit in masele x(
    si cand le-am zis alora de la ghiseu, au scaldat-o ca se duc sa cheme pe cineva si n-a mai venit nimeni. N-am mai stat ca ma grabeam si concubinul care era dornic sa evite un scandal, ma tot tragea de aripa sa plecam!

  4. @Sadie: depinde de unde-l cumperi. Pe net il gasesti intre 60 si 100 de ron – dar nu iti recomand. Produsul este excelent, cu conditia sa nu fie alterat.
    Eu il cumpar la pret putin mai mic (lucrez cu produse din gama TIGI si cumpar regulat pentru salon).

  5. Imi plac produsele Tigi, am avut si eu cateva, dar acum mai am un spray Queen for a day si Bedhead Maxxed Out.
    Miros fff bine si te ajuta fff mult cand vrei sa-ti coafezi parul.
    Ca sa nu mai spun de sampon si balsam care mi-au placut la nebunie, ambele din gama Self Absorbed.

  6. @Zuzele: Cei de la TIGI, cred ca s-au intins cam mult. Au produse de top, dar si balarii (am eu cateva pe lista…)
    Cele din gama TIGI Catwalk si S-Factor sunt mai bune decat cele din gama Bed Head. Este si gama Rockaholic – dar e un moft.
    TIGI = Tony si Guy, doi frati din Anglia au o retea de saloane deschisa in toata lumea si mai multe brand-uri: TIGI (cu subgamele prezentate mai sus), Label M (le-am folosit si pe acestea) si Toni&Guy – produse gasite in comert, in pecial in farmacii – unele din ele foarte bune.

  7. Apropo de Label M, am si eu un balsam cu miere si ovaz, parca, si imi place mult de tot. Parul miroase fenomenal si ramane matasos si lucios pana la urmatoarea spalare:) Nu-i la fel de bun ca Fudge, dar merge😀

Lasă un răspuns

