D’ale salonului


I. Permanentul de altadata

-Buna ziua! Bine ati venit la salonul nostru!
-Buna ziua. Cat costa un permanent pentru par scurt?
-Ne pare rau, dar nu facem permanent.
-Cum adica nu faceti permanent?
-Evitam permanentul clasic din motive de sanatate. Odata pentru angajate (acidul tyoglicolic este foarte toxic) si in al doilea rand pentru protectia parului dvs. Solutiile pentru permanent cu compozitie chimicala mai blanda sunt scumpe iar clientela doritoare de permanent nu isi permite costul acestei proceduri.
-……… Ha??? Adica nu faceti permanent?
-Nu facem permanent.
-Ce coafeze mai sunteti si voi? Pe vremea mea…
………………………………………………………………………….
II. Scump doamna, scump. Dincolo era mai ieftin

– Ăăăăă, cat costa un tuns la par foarte lung?
– Buna ziua! Pretul este afisat aici, 35 de ron. Serviciul este de calitate, folosim mat…
– Cââât? La salonul celalalt e doar 10 ron.
– Mergeți acolo, atunci.
– Păi, nu tunde bine. Am fost data trecută si uite ce mi-a facut la par.
– …
………………………………………………………………………….

III. Distribuitor profesionist

– Buna ziua! Sunt din Brasov, de la un salon cu care colaborati. Am mai vorbit cu cineva de la dvs. pentru cateva nuante de lacuri OPI din La Collection De France. Le-ati adus?
– …
– Alo! Mai sunteți acolo?
– … Ăăăă, ne pare rau da’ cei de la OPI nu mai produc acele nuante.
– Eu am vazut pe net firme care comercializeaza chiar acele produse.
– …
– Am inteles. Aveti colectia OPI Flutter 2010?
– … (șușoteli). OPI cum?
– Colectia OPI F-L-U-T-T-E-R 2010.
– Stați puțin…
– Alo? Alo? Aloooo…
………………………………………………………………………….
IV. Combinația

– Hai să vă dau niște carpete, mâncați-aș!
– Vă rog să lăsați oamenii în pace. La noi nu se vand covoare.
– Haida bre. Lasă oamenii să se uite. Uite ce Nokia cu camera am. La magazine e doișpe meleoane. Țî-l las la patru. Am si parfume originale. Uite aicișa. E două meleoane. E original. Da’ țî-l dau cu cinșpe lei. Țâgări vrei?

6 thoughts on “D’ale salonului

Lasă un răspuns

