"De vina e parul tau" partea a II-a

– Din ce localitate esti? (Eu)
– Din Bucuresti🙂 (Mariana)
– Nu imi vine sa cred! In Bucuresti nu gasesti profesionisti? Ok, am inteles problema cu salariul, dar pana acum nu ai gasit pe nimeni profesionist? Acolo, sunt cele mai tari cursuri de pregatire in domeniul infrumusetarii. Incearca la unul din ele …. Lasa-ma putin sa ma documentez, sa iau legatura cu cineva din Bucuresti, sa le explic problema ta si poate reusim ceva. Ok? (Eu)
– Da, e curios, insa chiar nu am gasit pe nimeni care sa reuseasca. Poate nu merg eu unde trebuie, cine stie? Desi merg la saloane bunicele,nu la cele „de cartier”.
Am sa va dau un exemplu-doua ca sa va faceti o idee cam care e lumea la noi,in Bucuresti: am fost la un salon de top (nu vreau sa-i dau numele, e situat pe calea Victoriei). Mi s-a facut o proba pe o suvita,vreau sa va spun ca respectivul domn uitase de mine. M-a tinut o ora cu decolorantul pe par, pana m-am dus eu la dansul sa-l intreb ce fac. Ei, e adevarat ca pe acolo se perindau numai femei una si una, si nu prea avea niciun sens sa se ocupe de mine ca si cum s-ar fi ocupat de ele. Pentru ca asa era, mereu eram data pe mana unui ucenic. Ok, n-am nimic, trebuie si ei sa invete, dar mi se pare ca INTR-ADEVAR intr-un salon bun, cu personal f.pregatit, nu ai ce sa cauti decat daca arati intr-un fel.
De ce spun asta? Pentru ca am mai intrat intr-un salon (in Dorobanti,sigur ati auzit de celebra zona DOrobanti) si doamna de la receptie aproape ca m-a scos pe usa afara, de parca as fi fost un aurolac. Ok, nu am haine si genti de firma, nu am 1,80 si nici masina, dar poate stransesem banii necesari pentru un asemenea salon.
Cam asta e atitudinea la noi.
Multumesc pentru ajutor!
NUmai bine!
Cu simpatie,
Mariana
………………………………………………………………………….

Pentru mine, Bucurestiul este o Mecca in domeniul infrumusetarii (in Romania).
Va este familiara aceasta atitudine? Trebuie sa recunosc ca si in Brasov sunt saloane de infrumusetare unde personalul este dresat sa scaneze potentialul client si sa-l incadreze in „closca cu puii de aur” si „client neinteresant”. Este normal sa faci o selectie a clientelei bazata pe motive obiective (bolnav, persoana agresiva sau „dificila”). Dar sa umilesti din priviri un client obisnuit (un om simplu si normal) nu este profi. Nu lucrez intr-un salon central, nu am contracte grase cu televiziuni si nici nu sunt curtata de Monica lui Iri (de exemplu). Dar am investit respect si pasiune in ceea ce fac si, poate de aceea ma intriga aceste experiente. Chiar nu gasim pentru Mariana un salon profesionist in Bucuresti care sa-i acorde respectul normal si sa nu o cantareasca dupa buzunar? Am citit postari despre saloane din Bucuresti unde, se pare, ca se pot oferi aceste conditii. Poate imi raspunde cineva si ii voi da datele de contact ale Marianei.
P.S.: Stiu, sunt lucruri mult mai importante in aceste zile cand multi se gandesc cum sa mai stranga cureaua…

6 thoughts on “"De vina e parul tau" partea a II-a

  1. Eu merg la El Studio Style in Timpuri Noi. E un salon ok, fara fitze si cu un personal prietenos.
    Am mers si la stilisti laudati, si m-am simtit aiurea… (desi sunt avocat si castig peste medie, nu am genti si pantofi de firma si nici nu consider ca ma duc la salon ca sa imi etalez vestimentatia).
    cand o sa vin in Brasov, te voi vizita (soacra mea locuieste acolo, iar eu desi locuiesc acum in Bucuresti sunt si raman ardeleanca…)

  2. @Not Beautiful Enough: aceasta superioritate face parte din spectacol. Cunosc „stilisti” care isi regizeaza adevarate show-uri pentru reclama. Invart 3 min. foarfeca ca Bruce Lee si taie o data. O alta fitza e data de atribuirea a numeroase cursuri, workshop-uri, seminarii la care au fost doar spectatori. Absolvirea unei „academii de infrumusetare” echivaleaza pentru unii cu abslovirea celui mai tare master. Nu e asa. In alte tari „academie” inseamna doar un curs de calificare nu studii superioare, spuma elitei intelectuale cum este in Romania, Si oricum, cat de calificat ai fi in aceasta meserie, fie ca-ti spui coafeza sau hairstylist, aroganta iti va face antireclama.
    @Oana: Esti binevenita oricand. Mersi!

  3. … Ei bine, fata a gasit rezolvarea problemei cu părul blond la salonul d.nei Elena Oseaca din București(HELEN STUDIO SALON, Str. Hristo Botev, Nr. 4 … nu știu dacă vă spune ceva numele).
    Pupici… Aveți grijă de voi!
    Ema

  4. E adevarat ca si atitudinea si modul in care esti primit, conteaza, dar ce te faci daca esti primit ok, ceri sa fii facuta un saten, si pleci bruneta? Am trait eu asta sapt trecuta, la celebrul Abbate…Nici nu mai zic cum imi sta…

Lasă un răspuns

