Bretonul drept sau Cleopatra hairstyle

Imaginea acestei clasice frizuri este binecunoscuta. O tunsoare recomandata pentru un par bogat si fata ovala, usor de intretinut, daca este corect facuta cu siguranta iti va scoate in evidenta trasaturile frumoase ale fetei. Parul drept se poate intretine cu placa, cu recomandarea de a folosi protectie termica si un ser pentru stralucire.
Se poarta in acest an aceasta tunsoare? Daca iti sta bine si parul te ajuta putin (Ai un par subtire si mai putin bogat? – nu te sfatuiesc) poti alege aceasta coafura pentru orice sezon. Poate parea usor monotona.

De unde vine denumirea de tunsoare Cleopatra? Despre regina Cleopatra avem surpriza sa citim ca parerile difera intre imaginea populara – cea a unei regine frumoase… “Dacă nasul Cleopatrei ar fi fost mai scurt, fața lumii ar fi fost alta”, spunea Blaise Pascal despre regina Egiptului. Pascal credea că femeile cu nasul lung sunt mai atrăgătoare și că poate acest amănunt i-ar fi atras pe Cezar și pe Marc Antoniu – si cea a unei femei nu tocmai frumoase, cu parul scurt, roscat, frunte mică, bărbia şi nasul ascuţite iar buzele subţiri (dupa imaginea batuta pe cateva monede descoperite).



In filmul “Cleopatra” (1963), actrita Liz Taylor a interpretat excelent acest rol si avea acesta tunsoare specifica, cu bretonul drept.

Ce vedete au avut aceasta coafura:
Christina Aguilera, Beyonce, Nelly Furtado (imi place cel mai mult), Cheryl Cole (bine, aici bretonul este putin franjurat – fringe haircut).




Comentariile fetelor despre aceasta tunsoare (cred ca entuziasmul depinde de lungimea si structura parului):
“Sper sa ramana pe veci moda, bretonului, e super cool!!!!”
“Foarte putine femei sunt avantajate de breton. Nu intotdeauna ceea ce este la moda avantajeaza pe toata lumea. ”
“Eu nu “ma dau in vant” dupa breton. Mi se pare ca nu se potriveste oricui. Adica nu mi-as face breton doar pentru ca se poarta sau doar pentru k ii statea bine Cleopatrei…. “

Vi se pare o tunsoare depasita sau mereu la moda?
Alte articole despre tipuri de frizuri cu breton: elegantza.net, divahair.ro

12 thoughts on “Bretonul drept sau Cleopatra hairstyle

  1. Eu il ador,mi se pare cel mai elegant breton si consider norocoase persoanele al caror fir este suficient de gros si greu incat tunsoarea sa se aranjeze astfel chiar si fara produse de styling si placa.Acum iarasi astept sa-mi creasca,desi imi place mult,parul meu e prea rar si fin ca sa scape fara interventii externe.Se onduleaza usor,se elctrizeaza,chiar nu am cum sa-l fac sa arate “greu” si bogat.Caci daca iau prea mult pentru un breton des,imi ramane si mai putin in rest si e oricum destul de rar.Asta nu inseamna insa ca nu am sa imi mai fac niciodata,mereu promit ca a fost ultima oara si dupa un timp nu ma pot abtine.Asa cum promit si ca renunt la vopsit si apoi ma plictisesc de culoarea naturala.

  2. Ramona, parul tau mi se pare ok (cel putin in poze) si cred ca ti-ar sta bine o astfel de tunsoare.
    Impotriva electrizarii parului poti folosi o crema antifrizz, de netezire. Am citit ca nu folosesti feonul cand usuci parul. Este un lucru bun pentru protectie, dar produsul pentru volum nu va actiona cum trebuie. Sa nu-l aplici pe parul foarte ud si nu de la distanta mare. Se aplica pe carari, de la distanta mica, lasi capul in jos si masezi putin la radacina.

  3. Am parul drept, firul foarte subtire, matasos. Un asfel de breton ar arata foarte bine pentru ca ramane drept in cazul meu, dar din pacate, nu ma avantajeaza deloc. Si numai cat imi place sa admir la alte femei tunsoarea asta! Uf, acri mai sunt strugurii astia :))

  4. Hihi… si mie imi place bretonul!!! Multttt!!!! Din fericire, am un par drept de la natura si daca il ung bine cu ceva balsam de calitate, asa cum este cel de la Fudge -revin cu un post despre produse-, parul este stralucitor si matasos ca al unei pisicute:)
    Am avut si breton cu gherute, si drept, si asimetric, si mai lung de sprancene, si deasupra sprancenelor, scurt, scurt :) Cand il aveam scurt si drept, iar restul parului la acelasi nivel, intocmai ca si Cleopatra, prietenii chiar asa imi ziceau, Cleopatra :)
    Nu stiu daca as putea renunta la breton, dar atunci cand vreau sa schimb, imi pun o bentita sau il dau cu fixativ si il piaptan pe spate. Cand am chef sa fie ca la carte, mi-l indrept cu foenul. Am unul de la Rowenta care are o perie si indreapta parul in timp ce il usuca. O mai fac din cand in cand ca asa ii place concubinului cum imi sta :))

  5. Si mie imi place bretonul tip Cleopatra, din pacate nu mi se potriveste (am un breton lung asimetric in schimb). Le invidiez pe fetele care isi permit sa adopte aceasta frizura.

  6. Lui Beyonce si Christinei Aguilera nu-mi place cum le sta cu breton.
    Eu ador bretonul dar am si norocul de a-mi sta bine cu el insa nu cu acest tip de breton ci cu unul mult mai filat.
    Nelly Furtado e superba cu breton.

  7. Cred ca este o tunsoare ce va ramane mereu la moda:-?.Acest breton esti simplu,elegant si usor de intretinut.Le invidiez pe fetele care au aceasta tunsoare:d

  8. Eu am parul putin ondulat si firul subtire. Am incercat experimentul asta dar bretonul era foarte greu de intretinut :(. Oricum felicitari fetelor care pot sa-l poarte fara probleme.

  9. Imi place freza asta.
    Am incercat-o si eu, dar parca nu m-a prins. Dar o sa trec pe la tine pe la salon si poate iti dai si tu cu parerea cu privire la o schimbare (nu radicala:)) )
    Pusi!

Lasă un răspuns

